Często zadawane pytania
Czy przyjmujecie nowych uczestników?
Oczywiście 😊
- Na wyjazdy rodzinne i dla rodziców o kwalifikacji decyduje kolejność zgłoszeń i ilość dostępnych miejsc.
- Przed wyjazdami samodzielnymi (dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób w spektrum) zapraszamy Was na odpłatną konsultację kwalifikującą (online lub stacjonarnie; koszt 130 zł, płatne po spotkaniu), dzięki której możemy omówić potrzeby uczestnika oraz odpowiedzieć na wszelkie nurtujące Was wątpliwości.
co muszę zrobić, aby zgłosić się na wyjazd?
Na początek zapoznaj się szczegółowo z interesującą Cię ofertą wyjazdu. Jeśli uznasz, że jest ona dla Ciebie - kliknij przycisk "Zapisy". Następnie uzupełnij formularz zgłoszeniowy na wyjazd.
Po przesłaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Wami i przekażemy kolejne informacje dotyczące umowy/kwalifikacji (w zależności od wyjazdu).
kiedy ktoś się do mnie odezwie?
Na Wasze zgłoszenia i pytania staramy się odpowiadać jak najszybciej. Zdarza się, że jeśli akurat jesteśmy na jakimś wyjeździe, to ten czas może się nieco wydłużyć.
Zazwyczaj udaje nam się przekazać Wam pierwsze informacje w ciągu 2-3 dni od otrzymania zgłoszenia.
Mam więcej pytań dotyczących oferty. z kim mogę się skontaktować?
- Mail ogólny - turystyka@prodeste.pl
- Jakub Dyda - j.dyda@prodeste.pl
- Alicja Andruszko - a.andruszko@prodeste.pl
- 71 72 666 99 - wew. 2 (od 10:00 do 15:00)
Czy wyjazd można refundować przez pfron?
Aktualnie Fundacja nie ma podpisanej umowy z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i nie pobiera dofinansowań z wymienionego funduszu.
Płatność za wyjazd można zrealizować za wyjazd osobiście lub za pośrednictwem innych fundacji, na których gromadzone są środki z 1,5%.
czy muszę przyjechać do wrocławia, aby podpisać umowę na wyjazd?
Nie. Wszystkie umowy oraz dokumenty podpisujemy w formie zdalnej za pomocą elektronicznego systemu. Jest to innowacja, którą udało nam się wdrożyć rok temu.
Od tego czasu oszczędziliśmy prawie 8 tys. kartek (policzyliśmy!) oraz bardzo dużo Waszego i naszego czasu, który przepadał na wysyłanie umów listownie.
Jak wygląda proces kwalifikacji na kolonie/asy?
Po przesłaniu zgłoszenia na wybrany samodzielny wyjazd (kolonie, Asy na wczasy, weekendy) skontaktuje się z Wami nasz zespół. Zostanie umówiony termin konsultacji (online lub stacjonarnie we Wrocławiu), dzięki której będziemy mogli poznać potrzeby uczestnika, odpowiedzieć na Wasze pytania i wątpliwości. Spotkanie to umożliwia nam na zorganizowanie bezpiecznego wyjazdu, podczas którego będziemy się świetnie bawić.
Kolejne informacje dotyczące kwalifikacji oraz dalszych etapów są przesyłane do Was po odbytej konsultacji.
ile to będzie kosztować?
Wszystkie szczegóły dotyczące kosztów wyjazdu podajemy w ofercie. Informacje dotyczące zaliczki na wyjazd oraz rozliczenia przekazujemy w wiadomości podczas podpisywania umowy.
moje dziecko nie ma doświadczenia we wspinaniu, jeździe na nartach. czy może pojechać na wasz wyjazd?
Nie trzeba być doświadczonym wspinaczem, narciarzem, pływakiem lub piechurem, żeby dołączyć na nasze wyjazdy. Program imprez zakłada udział zarówno uczestników, którzy dopiero będą zgłębiać tajniki proponowanych przez nas aktywności, jak również uczestników mających już doświadczenie.
Nasi instruktorzy oraz kadra dbają o to, aby Wasze pierwsze doświadczenia w skale, na stoku lub basenie były bezpieczne oraz komfortowe!
kiedy dostaniemy szczegółowe informacje przed wyjazdem?
Logistykę przed wyjazdem staramy się wysyłać na około 10 dni przed rozpoczęciem. Wówczas dostaniecie od nas informacje:
- Gdzie i o której zaczyna/kończy się wyjazd,
- Kto będzie kierownikiem,
- Co ze sobą spakować,
- Jakie dokumenty zabrać.
Jeśli jakichś informacji będziecie potrzebowali szybciej, np. ze względu na transport, to oczywiście nasz zespół jest dostępny i chętnie z Wami porozmawia.